پاییز عاشقانه



تو بخواهی پاییزمان عاشقانه است . . .


عشق با تو برترین لذت عالم است !


تو بخواهی پاییزمان پرخاطره است . . .


لحظه لحظه ی با تو سرتر از سر است !

یاد گرفته ام



 امشب همه چیز روبه راه است

همه چیز آرام…آرام…باورت می شود؟
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم"با یاد تو"

تو نگرانم نشو
همه چیز را یاد گرفته ام!
راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام!
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا گریه کنم
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ….بی صدا کنم
تو نگرانم نشو همه چیز را یاد گرفته ام!
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی
یاد گرفته ام…نفس بکشم بدون تو…و به یادتو
یاد گرفته ام که بی تو بخندم
یاد گرفته ام بی تو گریه کنم…و بدون شانه هایت…
یاد گرفته ام…که دیگر عاشق نشوم به غیر تو!
یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم
و مهم تر از همه
یاد گرفته ام که با یادت زنده باشم
اما هنوز یک چیز هست…
که یاد نگرفته ام…
که چگونه……!
برای همیشه خاطراتت را از صفحه ی دلم پاک کنم
و نمی خواهم که هیچ وقت یاد بگیرم…
تو نگرانم نشو

ادما

 ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﺬﺍﺭﯾﺪ

ﺑﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ

ﺑﻪ ﺁﺩﻣﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﯾﺪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻦ

ﺑﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺤﻤﯿﻞ ﺩﻭﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ

ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻪ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﻧﮑﻨﯿﺪ

ﺁﺩﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﺟﺒﺎﺭ ﻓﺮﺍﺭﯾﻦ

ﺑﻪ ﺁﺩﻣﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﯿﺪ

ﺁﺩﻣﺎ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﺧﻮﺷﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ

ﺁﺩﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻦ، ﺑﺬﺍﺭﯾﺪ ﺧﻮﺏ ﺑﻤﻮﻧﻦ، ﺧﺮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻧﮑﻨﯿﺪ …