.....دوستت دارم

 

 

  

دوست دارم دستم را  


بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

که پشت خوابهای نا آرام تو...

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

که پشت نگرانی های زنانه ی من...   

 مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم 

 

هتلی جالب در زیر زمین!

این هتل 16 طبقه و 380 اتاق دارد که زیر زمین است و در شانگهای چین ساخته شده... 

 

 

عکس های جالب و دیدنی از هتل زیر زمینی در چین

ادامه مطلب ...

مکالمه بامزه بین استاد و شاگرد :)

 

 

استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟ 

شاگرد: عروسی


استاد: نخیر منظورم اینست که چی میشوی ؟

شاگرد: داماد


استاد: او ه ه ،منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چی حاصل میکنی ؟ 

شاگرد: زن 



استاد: احمق ، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟ 

شاگرد: عروس میگیرم 


استاد: لعنتی ، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهد ؟

شاگرد : نوه استاد!

لبخند

                  

 لبخند
بزن!
بدون انتظار پاسخی از دنیا ،
بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود
که به جای پاسخ لبخند ،
با تمام سازهایت می رقصد ...  

 

 

چارلی چاپلین

گُل مـــاه تولد شمــا چیست؟

  

 

   فروردین گل رز
گاهی بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهید.
بسیار رک گو هستید و عاشق مسافرت!...اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید و پشتکارتان خوب است. 

ادامه مطلب ...