هیچوقت

 

 

 

 


باهام دعوا کن
باهام قـــهر کن
حرصم و در بیار
بهــــونه بگیـــــر
خرم کن
تازه اجازه داری اشکمو
بعضی وقت ها در بیاری
اما
حق نداری هیچــــوقت بری ...
هیچــــــــــوقت ...

از وقتی رفتی

 93t26e73ifdgak1800h.jpg

 

هیچ میدانی؟

از وقتی که رفته ای از وقتی که نیستی

" تا شب ها با یک جمله ی " شب بخیر عزیزم

خوابم را شیرین و دلچسب کنی

من به نیت مرگ سر بر روی بالش میگذارم!!

مشترک مورد نظر

 

  اصـــــلا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی
هـــــر روز صبـــــح
شـــماره ات را مےگـــیرم
زنـــــی می گوید: دســتگــاه مشـــترک ...
حرفــــش را قــطــع مےکنم
صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟
خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟
مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟
چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم
من هـم خـــوبم
مزاحــمت نمے شوم
اصـــلا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی !

وجدان

shiva

          

نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!


یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!...


اصلا همه را پاک کن ...


هر آنچه از من داری...


از من که چیزی کم نمی شود......

 

فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!


شاید...؟!نکند آن را هم پاک کرده ای ؟!!!


نـــــــــــــــــــــــــه!! شدنی نیست...!


نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی