وقتی هستی

وقتی هستی حتی غروب هم دیگه تلخ و غمگین نیست ،


تموم بار دنیا رو دوشم باشه سنگین نیست . . . !!! 

نگاره: ‏وقتی هستی حتی غروب هم دیگه تلخ و غمگین نیست ،تموم بار دنیا رو دوشم باشه سنگین نیست . . . !!!نرگس ♥‏

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:16 http://titbit.blogsky.com

♦ راستی تابحال این را شنیده ای منصوره ؟ ♦

وقتی که تو نیستی
دنیا
چیزی کم دارد
مثل ِ کم داشتن ِ یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه !!
من فکر می کنم در غیاب ِ تو
همه ی ِ خانه های ِ جهان خالیست !
همه ی ِ پنجره ها بسته است !
وقتی که تو نیستی
من هم
تنهاترین اتفاق ِ بی دلیل ِ زمین ام !!
واقعاً..
وقتی که تو نیستی
من نمی دانم برای گم و گور شدن ( ! )
به کدام جانب ِ جهان بگریزم..

♦ وبلاگ ـتو بیشتر از قبل دوست دارم ؛ خب دارم دیگه

مرسی نظر لطفته دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد